Blogger Templates

Sunday, July 24, 2011

saya happy sama dea !

* Ya ampun.. happy sja aku hari nie !

* Last day aku blik ruma sma Dea.. tadi pun blik hostel sma Dea jga..
*Otw kami p kk tadi pliiiing happy laa aku rsa, mula2 kami tegang dlm bus 2.. but then lpas lama2 2 kami ok sja ! =) Dea suka buat lawak nie.. adoooi ! e2 yg buat dea snang d'rindu baa.

* Sblum blik spnggar, kami p cari helmet, dia mau bli pkai p poly.. tpi mlangnya suma kdai ttup baa. then, aku blik duluan, dea p inanam sma kwn dea p bli e2 barang ! =)
* sayangnya, kmrin n last friday 2 aku nda dpat p ruma kazen aku sndri.. dia khwin kaan. tgk gmbar d fb sja laa. huhu. nie 2nd time fmily aku khwin tpi aku lngsung nda dpat dtg ats urusan2 yg rumit ! hurmm. 

*next ! now mau buat assigment BI lgi, sok kna present lgi.. pnat~ buli kaa sleep 1st? aha!

*now tgh tggu room8 c beli laksa penang n nasi campur dri ip ! nyum2~ starving ! =(
# take a snap jap ! ^^


No comments:

Post a Comment